Vlog: Morgentrening på OLT

God onsdag! Håper dere har en bra dag til tross for eventuelt regn og tunge forelesninger. Akkurat nå sitter jeg på skolen med Sanne og Stine og skriver en oppgave vi skal levere inn i faget Metode. Jeg kom egentlig nettopp hit, gikk innom kaffebaren ved inngangsdøra for å få et stempel på kaffekortet mitt, ved å kjøpe en havrelatte. Fikk kaffen, glemte å vise kortet. Meg i et nøtteskall.

Jeg blir ikke på skolen veldig lenge. Vi har kamp i dag, mot Oppsal klokken 18.00 i Spektrum. Vel møtt!!! 🙂 Her kommer en etterspurt video fra gårsdagens basistrening med laget.

 

2 kommentarer
    1. Skikkelig gøy kamp idag, du spilte bra!

      Har ikke pleid å kommentere blogg så mye, mest fordi jeg tenker at det er “teit”, men la gå – sikkert mye hyggelige å skrive når det er litt respons 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg