VLOG: JEG FLYTTER HJEM

Hei! Jeg har flyttet hjem til Trondheim. Men jeg har ikke rukket å lande skikkelig enda. Jeg har hatt sommerferie lenge, kjennes det som. Det vil si at det gjenstår å kjenne hverdagen på kroppen. For hverdagen for meg er noe ganske annet enn å våkne opp til solskinn og kaffe langt utpå formiddagen, slik som jeg gjør i disse dager. Men jeg gleder meg til å gå all inn for å elske hverdagen på samme måte som jeg elsker ferie. Viktig å ha trua og fokusere på de riktige tingene ikke sant.

Uansett, jeg filmet litt her og der den siste uka jeg bodde i Sola. Inkludert jomfrutur på byen i Stavanger etter siste eksamen, en siste fest med håndballaget og litt diverse. Håper dere liker den ♥

1 kommentar
    1. Read carefully,
      a message for victims of scam/fraud.
      It’s becoming a problem how people are being victimized by scam, sadly enough. But you now have the right to make enquiries, seek proof of any recovery hacker you come across to avoid getting scammed again in the process. When I was defrauded 153k worth of USDT I had, I hired few of the recovery experts I could find, also reported my case, but still there was no positive feedback. Two weeks later I read about BLISS PARADOX RECOVERY in a magazine, doubtfully, I decided to give a trial. I emailed them concerning my issues, submitted the necessary things thy asked me to submit and luckily, stolen money was recovered. But honestly speaking, I never thought of the outcome to be that quick and positive. They actually made it look so easy, they recovered almost 80% of what was stolen. Thanks to them, something too good to be true. I was left no choice but to admit that funds recovery is real. In case you needed any assistance like this, they asked me to share the contact details you can reach out to. Mail: Blissparadoxrecovery @ aol. com, Whatsapp +1 3 8 0 2 0 6 9 7 1 2, Signal No. + 1 7 2 7 6 1 5 9 0 3 0, Telegram: Blissparadoxrecovery
      WEBSITE: https://dev-blissparadoxrecovery.pantheonsite.io/
      Regards,
      Jennifer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg