VLOG: hjemme i trondheim & hyttetur

God mandag! Jeg snakket med mamma her om dagen, som synes det er så trist at jeg ikke blogger like mye lenger, men så prøvde jeg å si at jeg har litt mer fokus på YouTube for tiden – noe hun ikke hadde fått med seg. Og det kan jeg jo forstå, når jeg har vært veldig dårlig på å poste dem her. Derfor kommer søndagens vlog her i dag. Skulle poste den i går, men glemte det i all lesinga. Den er fra den uka jeg var hjemme i Trondheim sist. Håper dere liker den og gjerne gi meg en thumbs up eller legg igjen en kommentar ♥ det er så hyggelig.

 

 

3 kommentarer
    1. Gleder du deg til kamp mot Vipers kommende uke? 😀
      Føles det litt som om det ikke var “forgjeves” å bytte til Sola, når det endelig blir litt mening med all treningen?

      Hva er planen videre, skal du tilbake til Byåsen etter sommeren?

      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg