VLOG: get ready with me

GOD MANDAG! Denne morgenen startet overraskende lett. Mandag er en dag jeg ofte assosierer med kald, mørk morgen og følelsen av å ha sovet typ tre timer. I tillegg trener jeg klokka 08.00 og A trener en time senere, dermed er det en kamp hver gang jeg må dra meg selv opp av den varme sengen mens han forsatt ligger der og slumrer. Men i morges var han mer eller mindre våken 07.30 han også, og jeg fikk æren av å lage en kopp kaffe som han kunne våkne til. Mandagsmyys.

Mye uinteressant info, ville bare få frem at mandagen ikke alltid trenger å være blå. Utfordring til meg og dere: tenk på tre fine ting som skjer i løpet av dagen i dag, så kanskje neste mandag assosieres med de samme fine tingene og ikke de jeg nevnte ovenfor.

Jeg publiserte en vlog på youtube i går kveld, glemte å poste den på bloggen, men derfor kommer den nå. Den er litt lang, så her er det bare å rigge seg til i godstolen hehe ♥ Håper dere liker den!

3 kommentarer
    1. Kjempegøy med hverdagsvlogger, der du f.eks. handler, gjør ærend, trener, spiser, snakker om forskjellig osv.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg