Varmer opp med BOOM

Hallaisss. Når onsdagen inntar uken er det ikke lenge igjen til helg, derfor får jeg en boost bare av det. Jeg sto opp klokken ni i dag og dro for litt kvalitetstid med meg selv og mølla på 3T-Midtbyen. Der møtte jeg Thea, haha sånn er det å ha en stor vennegjeng, har ikke koll på hvor alle er til enhver tid, så når vi møter på hverandre helt random er det veldig komisk. Jeg skal møte henne igjen senere. Jeg, Thea, Martine og Hanna skal på kamp i kveld. Først spiller Kolstad klokken 18.00, deretter Byåsen mot tabelleder Vipers klokken 20.00.

Etter en kjapp økt dro jeg på skolen og møtte gjengen der. Var ikke der så lenge, jeg hadde nemlig en etterlengtet date med Mimmi halv tre. Vi bakte glutenfritt brød! Hun er dronningen av glutenfrie brød, de blir så gooode! Jeg kan legge ut oppskrift hvis dere vil.

Nå er det full blast på høyttalerne i leiligheten. Varmer opp og gjør Maja ready to kill it på banen. En sang som går igjen er BOOM med Tiesto. Anbefales hvis man trenger en push over dørstokken i dag.

 

Ha en fin onsdag videre og møt oss gjerne på kamp!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg