Vafler og shoot

I nuet sitter jeg og njuter vaffel med nugatti og et glass melk. Jeg skriver bevisst ikke en vaffel, fordi jeg har et fat foran meg med flere vafler og det er uvisst hvor mange som blir inntatt i løpet av bloggingen av dette innlegget. Vi hadde nemlig en pre-vaffeldag på kontoret på 3T i dag, en forberedelse for den store vaffel-dagen som er på mandag. Det er jo litt morsomt å gjøre noe ut av sånne dager. Så vi bestilte vafler fra en kake-leverandør, Kaker og Kos, for å teste deres lavkarbo- og glutenfrie alternativer. Ikke verst for en vanlig tirsdagslunsj på kontoret. Jeg fikk med meg noen hjem som jeg sitter og smatter på nå.

I løpet av arbeidsdagen var jeg på photoshoot med fotografene Julie og Ane. Jeg, Martine og Nora var modeller for høstens Helly Hansen kolleksjon.

Klokken fem var arbeidsdagen over og jeg dro hjem til mamma og pappa og spiste nydelig middag. Lenge siden jeg har sett disse to isbjørnbabyene ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg