ukens spørsmål og skrivende stund

Tirsdagen er her og jeg sitter i skrivende stund på kontoret og drikker kaffe. Dagen er fullspekket, startet med morgentrening klokken åtte i morges, deretter rett på kontoret og spise frokost der, her skal jeg sitte i noen timer til, og spise middagsrestene fra i går før neste trening som er klokken fem. Middagen var fiskekaker, potetmos og kokte grønnsaker, sykt enkelt og faktisk overraskende godt. Tips i hverdagen når man har gått tom for ideer.


Det skrev jeg da jeg faktisk satt på jobb tidligere i dag. Jeg rekker å skrive litt i lunsjen så tenker jeg at jeg skriver det ferdig før trening, men så går det i ett og jeg glemmer det. Det er så standard.

Vel, i faktisk skrivende stund ligger jeg i sengen min. Jeg skal opp tidlig i morgen og fly til Kristiansand med laget. Vi spiller mot serieleder, Vipers. Jeg var ikke klar over at vi skulle bli der til torsdag, det er liksom to fulle dager som jeg burde brukt på lesing. Det er sant, jeg kan ta med skolebøker og lese på flyet, men hva er oddsen for at det faktisk skjer? Åh jaja jeg føler jeg må ta det med for samvittighetens skyld.

I mens jeg farter rundt tenkte jeg å kjøre i gang ukens spørsmål denne uken. Kanskje jeg kan bruke turen i morgen på noe interessant likevel. Spør meg om hva som helst, på alt fra generell basis til det personlige plan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
11 kommentarer
    1. Anbefaler deg å ta turen innom Drømmeplassen når du er i Kristiansand – har blant annet verdens beste glutenfri brownies og sykt digg kakao og kaffe!

    2. Et lite tips om du går lei av vanlige grønnsaker en dag, er å kutte blomkål i mindre biter, blande det med bechamelsaus og evt osterester du har oppi, putt det i ovnen til det ser gratinert/ferdig ut 😋 sykt digg! Må ikke være bechamel heller, kan være vanlig ostesaus 😋

    3. Hvilke studieteknikker foretrekker du? Kan du skrive kort om det. evt lage et innlegg om hvordan du jobber og strukturerer studiene dine?

    4. Serietips?
      Hva er beste treningsoutfit
      Hvilken bil har du?
      Hvor mye tjener du på 3t?
      Kan du bruke 3t utenom åpningstid?

    5. Tanker om crop tops på treningssenter?
      Vil typen komme på bloggen?
      Er du ofte i situasjoner der du er uheldig og får i deg gluten? Og hvordan reagerer kroppen din da?
      Opptatt av miljø? Veganisme?
      Hvor mange år kommer du til å satse på håndball?

    6. Hvordan var prosessen for å finne ut om cøliaki? Og hadde du mye symptomer i forkant?
      Hva er din favorittmiddag, favorittkake og favorittgodteri?
      Hvordan passer du på å spise nok gjennom dagen hver dag?

    7. Teller du kalorier?
      Har du det bra med typen din nå eller er det fortsatt slik som du beskrev det i et innlegg for en stund siden? 🙂
      Blir du noen gang lei av å trene så mye? Skulle du ønske du hadde mer tid til andre ting?

    8. Har du dansk opphav? Siden både du og søsteren din har danske navn? Holck er vel også et dansk etternavn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg