Ukens spørsmål #53

Kan du lage flere vlogs? Fra hverdagen og ferier

Uhh ja jeg elsker jo egentlig å gjøre det, bare biitte litt stress fordi jeg føler at jeg må gjøre det så ordentlig. Men det går jo fint an å gjøre det enkelt også. Et spørsmål til dere, hvis jeg skulle laget videoblogg i sommer, ville dere hatt en stor sommervideo eller flere små?

Hvilken rolle tar du på laget? iforhold til personlighet

Sånn helt ærlig sett ovenfra og ned på meg selv så er jeg en ydmyk og lett omgjengelig person, noe som er fint å ha en dose av på et idrettslag, men i forhold til andre håndballspillere og også bloggere for den del, så skulle jeg kanskje vært mer egosentrisk. Det er viktig å ha trua på seg selv, og det har jeg, men jeg har også en tendens til å undervurdere meg selv i noen situasjoner. Jeg er veldig tilpasningsdyktig, så på et håndballag ser jeg an forholdene, kommer inn ganske beskjedent og tar ikke noe mer plass en nødvendig i starten, før jeg kommer i varmen og føler jeg kan være meg selv. For egentlig er jeg en person som kan ta ordet. Jeg tar ikke like mye plass på håndballaget som i vennegjengen, for tro det eller ei, det kan nok bli for mye av meg også ;))

Hvor er Leo kjolen fra?

Det er Sanne sin, fra Only, kjøpt på Nelly.

Den beste veganske maten du har spist?

Hmm jeg er ikke så rutta på veganske retter, selv om jeg synes det meste er godt. En eller annen salat sikkert?

Hvordan balanserer du sosiale ting som festing og drikking med håndballen? Får du dårlig samvittighet når du drikker, eller har du et avslappet forhold til det? Gjerne utdyp litt på hva du tenker om det <3

Jeg synes det er fint med en balanse mellom seriøsitet og morsomheter. Det er viktig for å holde motivasjonen oppe, at man kan ha noe å glede seg til, så man ikke til slutt uten forvarsel går på veggen. Jeg får ikke dårlig samvittighet av å ta meg en fest eller et glass vin, ser selvfølgelig an timingen, drikker ikke dagen før håndballtrening eller en uke før kamp, men har jeg fri en søndag så kan jeg dra ut hvis jeg føler for det. Dessuten kan jeg også være med på gøyale ting uten å drikke eller i værste fall gå bananas. Balanse er uansett nøkkelordet in my way of living.

Hvor mye trener dere i byåsen i uka? Hvordan er fordelingen i forhold til styrke, håndball og løp? Trener dere mye på egenhånd?

Vi trener som regel to ganger om dagen, styrke om morgenen og håndball på kvelden. Vi har felles styrkeøkter på mandager, tirsdager og torsdager, og egentrening på onsdager og fredager. Håndballtrening har vi hver dag fra mandag til lørdag. Løping har vi som regel med i håndballtreningene, men nå i oppkjøringen har vi løpeøkter fast på lørdager og noen hverdager istedenfor håndball. På søndager har vi frii.

Vet du hvor den grønne kjolen til venninna de er fra? 🙂

Den er fra H&M, kjøpt i fjor

Hva gjør du for å ta vare på deg selv?

Lytter til kropp og sinn! Merker jeg at jeg er sliten i kroppen eller hodet så prøver jeg å redusere den triggende stressfaktoren, enten det er å droppe en morgentrening eller å gi avkall på en sosial setting.

Hvordan gikk det på eksamene dine?

Jeg har bare fått igjen en, fikk B på den og venter på neste.

Hva er dine sommerplaner?

Jeg har faktisk en del planer, så jeg kan lage et eget innlegg om det hvis dere vil.

Hvilken veske bruker du som skoleveske?

En svart skinnveske fra Jim Ricky eller en leopardmønstret veske jeg har arvet av mimmi

Noe dere lurer på til neste gang? Fyr løs

2 kommentarer
    1. Kan du selge klær på tise?
      Er du mye med familien?
      Trener du gruppetimer på 3t?
      Hadde du latt kjæresten bruke klær dine om han likte jenteklær?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg