Uken som gikk

Akkurat nå

Sitter jeg ved middagsbordet og spiser en havregrøt med peanøttsmør og rosiner, med en snufsende Maja sittende på andre siden av bordet. Jeg skal på håndballtrening, uten min partner for hun er blitt syk, som dere skjønner. Jeg skal poppe en Redbull nå for jeg er faens trøtt. Sorry depressing vibes.

Ukens høydepunkt

Festningenfestivalen var nok ukens høydepunkt, no doubt.

Ukens tanke

At det snart burde komme en funksjon på iphone hvor man kan overføre lukt. Jeg mener, vi kan sende visuelle bilder og video, som både er tatt tidligere og også live, vi kan sende lydopptak, men vi kan ikke sende lukt. Det er sikkert en logisk forklaring på dette, men det er bare slike ting som slår meg når jeg drikker kakao og den lukter så innmari godt at jeg vil legge ut lukten på insta, hvis dere skjønner.

Ukens serie

Beforeigners. Jeg og Maja begynte på den i går kveld etter trening, med hver vår middag i fanget, sittende på stuegulvet som vi alltid gjør når vi spiser middag sammen (ikke spør). Den var veldig sær, men spennende fordi man virkelig ikke skjønner hvor dette ender hen.

Ukens cravings

Nøttekos. Jeg kjøpte det på tilbud på Taxfree på vei hjem fra Tyskland. Og det ER så godt, farlig godt.

Ukens irritasjonsmoment

At jeg ikke bare kan stå opp klokken sju om morgenen og være helt opplagt og full av energi, det kjenner jeg at irriterer meg. Jeg er helt sikkert ikke den eneste som opplever å være støggtrøtt når vekkeklokka ringer for tiden. Men hvis noen har tips til hva man kan gjøre for å våkne opp og bare YES WOMAN, så let a girl know.

Ukens up and down

Ukens UP var at startsskuddet gikk av for håndballsesongen, med åpningskamp mot Fredrikstad på hjemmebane på søndagen, og at vi vant selvfølgelig. Ukens DOWN var at jeg ble benkesliter hele kampen. Livet består av ups and downs sant, all you can do is keep on working. (halvveis kødd der som ble litt for seriøs).

Ukens gledings

Jeg gleder meg til å feire bursdagen til Fiol på lørdag ♥

Ukens sang

I.F.L.Y av Bazzi

2 kommentarer
    1. Heii, kan jeg få spørre om hvor Johanna har kjøpt den buksen hun hadde på seg på festivalen? Er selv en høy jente, og trenger litt lange bukser 🙂

    2. Hei! En mulig forklaring på spørsmålet ditt, kan være at video og bilder bare er oppfatning av lysbølger, mens lukt er faktiske partikler (estere). Hvis vi skulle kunne sende lukt til hverandre måtte telefonene våre kunne sluppet ut den eksakte sammensetningen av grunnstoff som lukter slik som det telefonen analyserer. Altså måtte telefonen ha en slags lagring av grunnstoffer den kan sende ut. Lys, derimot, er ikke partikler, men energibølger som oppfattes av øyet. Telefonen kan på en måte lese av hvilke bølgelengder som er i bildet, og deretter sende ut de samme. Håper det ga litt mening.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg