Tyskland og Q&A

I natt (natt til fredag) reiser jeg til Tyskland med Byåsenjentene for å spille noen kamper og spisse formen til sesongstart. Vi spiller til sammen fem kamper på to dager, lørdag og søndag, og reiser hjem igjen mandag. Jeg sier endelig vi som i ordets opprinnelige betydning, altså jeg og dem, jeg er med og spiller igjen(!!!) Etter sommeren har jeg klart å kave meg tilbake på banen med en hamstring som ikke har villet samarbeide før nå. Den er fortsatt ikke helt bra, men jeg har skjønt hva som funker og ikke, og det viktigste for meg er at jeg kan spille håndball. Om jeg må holde meg unna øvelser som lengdehopp og bulgarsk utfall, så går det bra, det er ikke det jeg ofrer utveksling og Ariana Grande-konsert for å bli best i, sant.

Jeg tenker at mens jeg farter mellom Norge og Tyskland så kan jeg sette i gang en Q&A her! Spørsmålsrunde er noe jeg ikke har hatt på lenge og jeg tror det passer seg fint nå. Om jeg tar det skriftlig eller i vlog er jeg litt usikker på. Ser det an litt. Inntil jeg ser dere neste gang, spør i veii om det dere lurer på, så blogges vi! ♥

I dag spilte jeg og noen av jentene inn en promo-video i forbindelse med sesongstart den 1.september, med hjelp fra Julie og 3T. Fra venstre Anna, Yasse, Caroline, Julie, Julie og Maja. I brand new drakt fra Adidas.

 

Spør i veii!

11 kommentarer
    1. Tyskland er et veldig fint land. Jeg har ikke reist mye, men etter å ha vært i Tyskland ble jeg sjokkert over hvor fint, stort og organisert byene var. Jeg var i Køln, Bremen, Berling og Ingolstadt. Byene der er utrolig mye større enn norske byer. Man finner spisesteder og butikker over alt nærmest.. Snakker du tysk?

    2. Lurer på hva som motiverer deg til å fullføre treningsøkta på tunge dager/perioder?
      Hva gjør du for å holde søtsuget i sjakk på hverdager?

    3. Hvor mye og hva trener du i normal treningsuke? Hvor mange styrkeøkter har du? Og hva trener du med i frivending, knebøy og markløft?

    4. Hvor lenge har du blogget?
      Hvordan og når begynte du på håndball?
      Ville du dratt i førstegangsjenesten hvis det ikke var for glutenallergien?
      <33

    5. Hvordan ser du for deg denne håndballsesongen blir (både for deg personlig og for Byåsen generelt)?
      Hvilke treningsmål har du for høsten?
      Hvis du kjører intervaller ute, hvordan får du “nøyaktigheten”? Jeg sliter med å følge med på sekundene/minuttene osv.

      Hvordan har du det?

    6. Jeg lurer på om du fikk “kjeft” av treneren/håndballen når du skadet hamstringen? Tenker siden det skjedde på privaten og ikke trening, og at det på en måte kunne vært unngått? Du ble jo borte fra kamper lenge og det påvirker vel laget? Litt rart spørsmål kanskje, men bare lurer på hvordan det er i sånne situasjoner :p

    7. Hi, Mathilde! Not a question, but I’d love if you showed us what you buy weekly/monthly for groceries, like a grocery haul or something. I absolutely love the way you arrange the food and dishes in your pics! Much love xo ♥

    8. -Hvordan ser en typisk dag ut for deg når det kommer til mat?
      -Kan du dele mer av gode øvelser og gode intervalløkter?
      -Hva er dine favoritt styrkeøvelser for bein, rumpe og mage?
      -Hvilke intervaller liker du best å gjennomføre?
      -Hvordan greier du å trene så mye som du gjør? Blir du ikke støl og tung i beina? (Hehe det blir jeg nemlig)
      -Kan du dele mathandelene dine?
      -Hva spiser du om du skal skeie ut? 😛
      -Hvordan greier du å holde deg til søtsaker kun i helger?

    9. Hvor mye bruker du på mat i måneden?

      Har du planer om å fullføre bachelorgraden? Må du da ta den over 6 år? (Fordi du er deltidsstudent?)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg