Turist i Nord-Norge

Hei dere! Jeg byttet ut havutsikt fra soverommet på Inderøya, med fjellutsikt fra en usedvanlig trivelig stue i Bodø, på kort tid. Jeg og A kjørte hjem fra hytta etter en nydelig solskinnsdag i går, spiste sen middag på Solsiden med et vennepar, Markus og Sunniva, så dro jeg videre til Nord-Norge i dag. Vi skal nemlig feire Beste sin 80-årsdag her oppe, med resten av familien. Vi bor i barndomshjemmet til Beste i Våtvika. Ut i fra det jeg har sett så langt, så er det helt nydelig her! Vi kjørte oss bort i en time på vei hit i leiebilen vår, men bortsett fra at jeg var SKRUBBsulten og måtte tisse, så var det verdt det, for guud så fin natur da gitt. Får ro i sjela av å være her. Jeg kjøpte meg heldigvis en bok på flyplassen, så nå skal jeg legge meg i nyoppredd seng i brennrød solnedgang og lese. Jeg får blogge bilder herfra i morgen, da skal vi blant annet på fjelltur. I mellomtiden kan jeg by på bilder fra det siste døgnet på Inderøya.

Mine gull ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg