Topp fem sanger

Hei gjengen ♥ Jeg lever, såvidt. Jeg har så mye på hjertet for tiden, men har ikke tid til å formidle det. På en måte et luksusproblem fordi jeg aldri har tid til å kjede meg. Holder på å redigere en vloggis til dere, håper jeg får tid til å gjøre den ferdig i helgen. Nå sitter jeg i sofaen etter en dag med skole og håndballtrening, spiste tre brødskiver med kaviar og egg til middag haha, stusselig ass. Digger litt musikk på anlegget (lol), høres helt rånn ut. Kan gi dere mine topp fem sanger for tiden.

WAP – cardi og megan (no shocker)

Mood Swings – Pop Smoke, Lil Tjay

F2020 – Avenue Beat

Working for the weekend – MAX, bbno$

Tap In – Saweetie feat. Post Malone, DaBaby, Jack Harlow

Hva er deres favvo sanger for tiden?

2 kommentarer
    1. Favorittsangen min for tiden er Foreplay av Jalen Santoy, anbefaler deg å høre på den!

      Og forresten – så sykt fin jakke! Hvor er den fra? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg