To spennende tema

God fredag! I dag dro jeg på skolen klokken åtte og satte meg på en egen rad i forelesningssalen med en svart kaffe og havregrøt jeg kjøpte i kantina til 27 kroner til sammen. Temaet var kvinner og ledelse, et tema som holder meg mer våken enn den kaffen. Tre timer om diskriminering av minoritetsgrupper og forskjellsbehandling i arbeidslivet. Etter forelesning dro jeg for å møte en ernæringsfysiolog, faktisk. Bare for å prate litt om kosthold i forhold til toppidrett og trening generelt, et tema som jeg også synes er interessant. Så var det håndballtrening klokken fire og nå sitter jeg hjemme med Markus og venter på at resten av gjengen skal komme på tacccos.

Bare noen bilder av den njudelige lunsjen min.

Og et bilde av meg siden det er fredag og god stemning. Kos dere masse i kveld, så blogges vi ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg