Ting normaliseres gradvis

Hei! Nå har sola tittet frem i Trondheim, men jeg er redd den stikker igjen før helgen kommer. Jeg som ville dra på hytta, ligge på en solseng, i sola og drikke fanta og spise is på pinne. Jaja blir sikkert nesten det samme, ligge under dyna, med regnet hamrende på ruta og drikke fanta og spise is med skje.

I går var jeg på håndballtrening, for første gang siden vi fikk utdelt bronsemedalje og beskjeden om å ikke møte opp på trening igjen med det første. Det er vel omtrent to måneder siden. Det var rart og ikke kunne gi hverandre en klem i går, men godt å se jentene igjen og få kastet litt ball. Det blir nok en tøff oppkjøring nå som vi er litt på etterskudd, men samtidig er det viktig å gjøre det gradvis. Det kommer til å ta tid før vi er tilbake der vi var, men det gjelder jo alle andre i samme situasjon også. Om 45 minutter har vi utholdenhetstrening ute, så jeg må gjøre meg klar, blir sikkert ganske jævlig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg