Ting jeg vil gjøre denne måneden

Nå er vi jo et stykke inn i denne måneden, men disse punktene vil forhåpentligvis dra seg utover de neste også. Jeg liker å skrive ned ting jeg vil gjennomføre eller mål jeg setter meg, for da blir de mer ekte og enklere å ta tak i. Så ting jeg vil gjøre denne måneden, er å:

 

  • Ta bilder av klær jeg ikke bruker og legge det ut på Finn.no, eventuelt få liv i brukeren min på Tise, som har ligget i koma det siste året. Jeg må si det er mamma som har motivert meg til dette, når jeg hver gang jeg møter henne på jobb får høre med iver i stemmen hennes om skoene hun fikk solgt på Finn dagen før. Jeg vil i hvert fall selge brukt. Kanskje etterhvert kjøpe brukt også.

 

  • Se mindre serie og gjøre mer andre ting, som å lese nyhetssaker, lese blogger, høre på meningsfulle podkaster og ting som inspirerer meg. Det er noe jeg har begynt med i det siste og jeg føler jeg får mer ut av dagen. Det er helt avgjørende om jeg setter meg med middagen i sofaen eller ved spisebordet etter trening. I sofaen blir jeg liggende som et slakt å se på trash-TV, mens ved spisebordet gjør jeg mer produktive saker.

 

  • Lage meg bedre middager. Jeg vet ikke hva som skjedde i desember, jeg tror jeg hadde knekken i en hel måned, spiste brødskiver til middag fra mandag til torsdag og take-out i helgene. Men no worries, jeg vet jo jeg kan, og jeg elsker middag, så jeg må bare komme på rett kjør igjen. As we speak så spiser jeg fiskeburger til middag, så jeg kan når jeg vil.

 

  • Henge med på skolen fra starten av. Faen for et brilliant måneds-forsett, akkurat det har vel ingen sagt før. Man sier det hvert år, samme regla, “dette skal ikke bli noe skippertak-semester“, så er man motivert i et kvarter før det å pante flasker blir mer interessant enn å lese pensum. Well well bra vi har trua.

 

  • Fortsette å holde opp treningsmotivasjonen. Små ting i hverdagen som kan hjelpe på er å ha planlagt noe koselig som en middag eller en lunsj etter trening, ha med seg en shake, energidrikk eller proteinbar (placebo for life♥) eller booke seg inn på en time (på 3T) og bli trent uten å trenge å planlegge så mye. Dette er ikke helt aktuelt for min del, ettersom jeg har faste treninger morgen og kveld, men det er uansett tips til alle som trenger et lite dytt over dørstokken.

Har dere noen mål for tiden fremover? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg