Tilbake på jorda

Jeg har seriøst svevd over bakken denne sommeren, i allefall føles det sånn. Den har vært så fin! Det får meg til å tenke at jeg bare skulle reist og levd livet, ferie hver dag, men igjen så er det noe med å belønne seg selv med ferie etter en hard periode, det gjør nok ferien 100 ganger bedre, i hvert fall for min del. Derfor er det ikke så verst å være tilbake på jorda igjen, skole, jobb, håndball, rutiner og rett og slett hverdag. Selv om jeg gleder meg til neste sommer allerede.

Den siste helgen i Stockholm var absolutely amaaaze. Jeg tok meg selv flere ganger i å si “dæh my svenska her da” fordi jeg trodde ærlig talt jeg var en plass i Spania eller lignende. Det var null norden-feeling i 36 grader og storby. Vi fikk shoppet litt, solet oss, spist masse god mat og bare hatt skikkelig girls-weekend. Jeg kan godt legge ut noen anbefalinger, hvis dere er keen på det. Her er noen bilder.

Let me know if I should make a Stockholm-guide ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg