Til Tyskland med B-gjengen

Hei dere, god fredag! Jeg håper dere har kommet dere hjem fra skolen og snart er klare for fredagstacoen (or whatever makes you happi). Jeg har også vært på skolen, på første gang på.. eh lenge? Etter en fem-timers forelesning dro jeg gladelig hjem. Siden det har jeg spilt så høy hip hop her i leiligheten at folk rundt sikkert tror det har klikka for meg, mens jeg har pakket og laget haugevis med mat. I morgen drar jeg nemlig til Tyskland med B-gjengen. Kaller de bare det jeg, er så langt å skrive Byåsen-jentene, så dere skjønner. Vi skal spille mot Thüringer i Europacup og blir borte helt til mandag. I morgen blir en lang reisedag, først med håndballtrening fra morgenen av, og så direkte til flyplassen og videre til Berlin, deretter tre timer buss ut av byen. Jeg som ruttis cøliaker tar ingen sjanser og stacker baggen full av mat.

Jeg lagde en røre av havrepannekaker med banan og eple + en huuge kyllingsalat + fire rundstykker med ost og skinke. Jeg tror jeg skal overleve morgendagen. Hvis dere vil ha oppskrift på pannekakene så kan jeg legge den ut. De ble sinnsykt gode.

Hva skal dere i helgen? ♥

2 kommentarer
    1. Hello waiting for my champions league 😍 maybe the best networth in winter 🦁 your friend marcus is a nice guy 👍 follow his dream plz

    2. Den kyllingsalaten så sykt god ut! Kunne du ha lagt ut oppskrift på den? eventuelt har du gjort det før…? Har cøliaki selv og sliter med å lage pastasalat uten at pastaen blir for tørr/hard.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg