Tankefull

God torsdag! Jeg skulle til å skrive at jeg våknet av meg selv i morges, men så kom jeg på at nei, det var noe satans bråk utenfor leiligheten som vekket meg i sju -halv åtte tiden. Nå er jeg heldigvis A-menneske og liker å våkne tidlig av andre ting enn vekkeklokken min, verre er det med min kjære roomie, Maja, som ligger med lukket vindu, under dyna med ørepropper og full rulle, og likevel står opp en og en halv time etter meg og kommer inn på badet som en nakenkatt med klørne ut, så irritert på det bråket hahah. Det er så herlig morgenstemning altså.

Jeg ruslet til skolen i finværet, klar for årets siste forelesning i BEDØK. KRISE at det er siste forelesning, det er et tegn på at eksamen nærmer seg og DET er jeg ikke klar for. Mens den ene venninna var hangover etter gårsdagen og den andre skulle farge vipper og bryn, ble jeg sittende igjen på skolen i noen timer for meg selv. Fikk ikke gjort så mye, mesteparten av tiden tok jeg meg selv i å sitte å skrive ned tanker på et word-dokument. Fikk litt lyst til å skrive en bok. Igjen sitter jeg her og bare rabler ned tanker, haha så tankefull. Uansett, håper dere får en strålende dag videre, i morgen er det fredag, dere!!

Genser fra NA-KD

Bukse fra American Apparel

4 kommentarer
    1. Deilig å være a-menneske. Det er jeg også 🙂 Stort sett blid og glad med en gang øya spretter 😉 Lykke til med eksamensforberedelser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg