Sunn digg mat

GODT NYTTÅR

Herlighet dere. Et nytt tiår står foran oss – og det lengste jeg klarer å se inn i framtiden er på fredagstacoen som venter meg. Det er rart at det er helg igjen, føler juleferien varte en evighet. Vel vel, klager ikke. Skal ikke sitte her å påstå at mandag er favorittdagen. Selv om det var godt å komme i gang med hverdagen igjen. Jeg har ligget noen dager med forkjølelse og prøvde meg på håndballtrening i dag for første gang i år he he. Ble ikke noen kamp på meg på torsdag og blir nok ikke det på søndag heller.

Over til noe annet, tipper det ikke bare er meg som er lei av feit julemat nå. Det er ingenting som frister mer enn taco, pizza, burger, altså annen feit julemat minus jule. Digg. Men samtidig er det litt interessekonflikt i hodet når det er januar og man har lyst til å sette kostholdet på rett kurs etter en periode hvor man har smattet på colakaker som det var tyggis. Derfor er det godt vi har noen sunne alternativer til den digge maten vi elsker.

Mitt fredagstips er havrepizza. Jeg lagde den av 300 gram havregryn, 2 egg, 150 g kesam, litt salt og vann. Med karbonadedeig, spinat, squash, paprika og løk blandet med pizzafyll fra Toro <3 som topping. Delischh.

God helg ♥

Processed with VSCO with ka3 preset
4 kommentarer
    1. Hva bruker du på bryna og leppene dine, og i hvilken farge? Veldig fint til rødt hår som jeg selv har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg