Sulten kvinne

Heii! Nå sitter jeg å haste-spiser pizza. Ikke fordi jeg har det travelt, men fordi jeg er så j****vla sulten. Skulle tro det var digg å få i seg en hel pizza når man er så sulten, men jeg tror jeg brukte 7 minutter på en hel fuckings pizza og nå husker jeg ikke engang hva den smakte. Jeg tok det jeg fant i kjøleskapet, så det ble en sabla kjedelig pizza også, ikke en grønnsak på, bare creme fraiche, pepperoni og loads of cheese. Fikk hvertfall dekt kaloribehovet for dagen med den gærningen.

Grunnen til at jeg var så sulten er at det har gått i ett siden lunsj. Jeg satt på kontoret på 3T og jobbet med litt praktisk økonomi -og virksomhetsstyring, da mamma kom innom og lurte på om jeg kunne være med å pakke påske-overraskelser til alle ansatte på 3T 🙂 Det hørtes ut som en god ide tenkte hun, det tar sikkert ikke noe lang tid å pakke og sende 600 pakker. Jeg blir ikke overrasket hvis de sitter der enda og pakker. Men det er jo en veldig koselig ting å gjøre da ♥

Her var lunsjen. Nå skal det sies at jeg spiste den klokken tre, så såå mange timer uten mat gikk jeg ikke altså. Men men jeg blir grinete hvis jeg går for lenge uten å spise, sånn ærre bare. Jeg spilte også inn en vloggert i dag, så vi får se om denne kvinnen får til å redigere den i nærmeste framtid.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg