Stokkøya, sol og blå himmel

Hei venner! Håper dere har det bra, om dere jobber, har ferie eller gjør noe helt annet, ikke vet jeg. Selv har jeg tatt meg friheten til å dra på hyttetur med to av mine bestiser denne helga. Dagen startet med en tur til tannlegen (som vanlig?) og deretter 3T for intervaller og noe styrketrening før HELG. Jeg tar meg fri i morgen, planen er å gå tur og ellers bare kose oss her på Stokkøya. Det er så fint her! Jeg, Nora og Trine kjørte i to-tiden. Nå sitter vi i solsteiken, noe vi ikke har pakket til i det hele tatt haha, men det er meldt dårligere vær i morgen (heldigvis?) lol. Er så vant til regn nå at jeg ikke orker å bli overrasket. Great! Men jeg koser meg uansett vær i godt selskap. Her er noen bilder fra dagen ♥

Nå står hjemmelaget sushi på menyen, Nora står for matlagingen i kveld. Jeg og Trine får overraske med noe i morgen, middagstips for en lørdag kveld tas i mot med takk ♥

Hva gjør du om dagen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg