STAVERN lets go

Reklame | Stavern

I dag er dagen, turen går til Stavern festivalen!! Og guuu hvor jeg gleder meg! En hel bunsjjj med digge artister og fiiinvær. Jeg har pakket i tre dager, 1. fordi jeg suger til å pakke og 2. fordi jeg ikke har vært der før, så jeg er relativt uviten om hva som møter meg. Jeg drar dit med Anna og Erica, og er der fra torsdag til søndag. På søndag drar jeg videre til Oslo, møter Johanna der og reiser videre til Hvaler for en uke med damene. Derfor er kofferten ganske heavy.

ANYWAYS, kanskje jeg møter noen av dere der! Let me know hvis noen av dere også skal dit, så sees vi!

Kjole fra Ted Baker London

Sko fra en cute skobutikk i Split

Fannypack fra Weekday

Solbriller fra Rayban

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg