Stå opp eller sove videre?

Reklame | 3T-Shop

I dag morges våknet jeg etter to runder med slumring fra klokken sju. Jeg kunne egentlig sovet lenger ettersom jeg ikke har forelesning i dag, men jeg fikk lyst til å stå opp tidlig, komme meg på trening og dra en tur innom jobb for å gjøre ferdig noe greier. Jeg har så hat-elsk-forhold til å stå opp tidlig om morgenen. Det kan svi som et helvete i både øye, nese, munn og alle andre kroppsdeler jeg besitter, men samtidig så elsker jeg å være våken og produktiv og liker absolutt ikke å waste noen av døgnets timer. Når det er sagt så er jeg klar over hvor viktig søvn er også.

Anyways, jeg startet dagen med to knekkebrød med ost og skinke og et glass havremelk. Standarden for tiden. Så dro jeg på 3T-Rosten og trente styrke og ble med på en intervall-spinning-økt etterpå. Noccoen var med meg og ga meg superpowers med sin amazinge placebo-effekt. Lunsjen tok jeg på jobb, en banan og fire tacolefser med ost, skinke og salat. Nå skal jeg snart ta turen hjemover og lage meg en torskemiddag.

Senere i dag er det håndballkamp, Byåsen mot Fredrikstad kl.18. Det har gått nesten tre måneder siden jeg fikk strekken i hamstring og den har enda ikke healet. Jeg var til legen i går og skal ta MR på Aleris i morgen. Jeg fikk beskjed om å vente fire uker til før jeg er tilbake. Det er forbanna kjipt, men jeg kan ikke annet enn trene og glede meg til å komme tilbake.

Treningsklær fra 3T-Shop

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg