Spørsmål og svar

Hva har du sminket brynene dine med her? Veldig fine 🙂

Jeg har ikke sminket brynene her, har fikset dem hos Brow Rehab i Trondheim. Når fargen går ut bruker jeg en eyebrow gel fra NKD BTY i fargen blonde (link her). Og et brynspudder fra Anastasia i fargen caramel.

Hva har du på leppene? 😊 Veldig fin farge!

Takk! Jeg bruker en Lip-tattoo fra Lafrem (annonselenke). Elsker at fargen sitter på leppene uten at man trenger å fylle på med gloss eller farge, i tillegg gir den et veldig naturlig fint resultat. Jeg bruker fargen Elegant Raspberry.

Har du tips til hjemmetreningsøkter? Eventuelt hvilke youtube-økter du gjør?

Jeg bruker styrkeøktene på 3t.no/hjemmetrening. Ellers lagde jeg en selv for en uke siden og kan fort finne på å lage en til. Følg også @3tshop_no på instagram for inspirasjon.

Hei! Kan du skrive om treningsrutinene dine nå om dagen?😊

Det varierer litt fra dag til dag nå, i forhold til hva, når og hvor jeg trener. Men en dag kan jeg stå opp, spise frokost og ta en styrkeøkt på yogamatten min på stuegulvet. Jeg bruker å sette opp en økt med ulike øvelser på forhånd, det er enklere å forholde seg til når man er sliten og har mest lyst til å si seg ferdig. Jeg kan legge ut en typisk økt til dere senere.

Hvilken app bruker du for å lage collage slik du hadde på instastory idag?:)

Jeg bruker ingen app, lager den bare i instastory. Lagde en liten oppskrift under bildet ↓

Last opp hovedbildet eller bakgrunnsbilde du vil ha i kollasjen. Gå i kamerarullen og kopier et bilde du vil ha med. Gå deretter tilbake til instastory og trykk på “legg til etikett”. Gjør det samme med andre bilder du vil ha med.

Hvilken klokke bruker du til trening?

Jeg fikk en Apple Watch i forsinket julegave av mamma og pappa, så det er den jeg bruker på trening

Hvor er joggesettet fra?

Bread & Boxers

Dine 3 favoritt middager?

I hverdagen er det laks og kremet pasta, havrepizza og fiskeburger med søtpotetfrieeeez. I helgene er det sushi, burger eller noe annet takeout.

Hvis du blir nødt til å kjøpe noe mat på farten, hva kjøper du?

Det er ikke så gunstig med cøliaki på “mat-på-farten-shopping”, likevel finner jeg meg selv til stadighet i den situasjonen. Da blir det en banan og muligens en glutenfri proteinbar eller en yoghurt.

Kan du ha flere frokost/lunsj-tips-innlegg? <3

Sefff ♥

Tanktop også fra B&B (annonselenke)

2 kommentarer
    1. Forstår ikke hvordan jeg legger til etikett? etter jeg har kopiert det, hva skal jeg trykke på når jeg er tilbake inn på instastory?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg