Søt og irriterende

God søndag venner! Da er helgas fire treningskamper overstått. Jeg var smilende glad på fredag (ref bildene under), litt mindre smil om munnen og mer kompresjon rundt armen i dag. Fikk en trøkk og har mest sannsynlig bare forstuet håndleddet, men det var nok til at jeg sto over siste kamp. Likevel føles det deilig med et lite kvarter med helg nå søndag ettermiddag. Neida, har jo hatt helg, jeg har vært med meg selv, sett serie, spist mat, lagt meg tidlig og stått opp tidlig til kamp. Jeg har sett ferdig High Fidelity og begynt på Being 29 på Sumo. Førstnevnte ratet jeg 10/10 på IMDB for de som er like serienørd som meg og bryr seg om den slags. Jeg elsket den. Sikkert fordi jeg er litt musikknørd også, og den handler om en jente (Zoe Cravitz, som spiller i blant annet Divergent) som eier en platebutikk med to venner. Det er deilig musikk, kjærlighet, vennskap, litt drama her og der, og mye sigg, selv om hun sier hun har sluttet. Si meg hva dere synes om dere prøver den!

Nå i kveld, også kjent som mitt kvarters helg, blir det sushi og film i gode venners selskap. I nuet sitter jeg tre meter unna A i en stol og blogger mens han ligger i sofaen og gjør ingenting. Jeg har ikke sett han hele helgen så jeg føler det er tid for å smyge seg bort dit, legge seg over han og være søt og irriterende nå. Ha en fin søndag gjengen!♥

Mitt typiske pre-match måltid. Kylling og pasta i creme fraiche med spinat, feta og tomat.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg