Søndag med meg selv

God søndag! I dag ble jeg, til alles overraskelse, bitt av ryddebasillen. Om jeg bare hadde hatt 48 timer i dette døgnet skulle jeg ha shaiiiina leiligheten to ganger og ryddet ut halvparten av alle tingene jeg eier. Det er dette som skjer når det er eksamenstid, seriøst hver gang. Jeg liker svært dårlig å rydde og vaske, men når det er en million andre ting jeg skulle gjort, da er det liksom ingenting som frister mer. Det har i hvert fall vært en fin dag. Jeg liker jo å henge med meg selv, så en søndag med Maja på hytta og typen på et eller annet skyte-med-hagle-på-noe-greier-i-lufta-greier(?) klarer jeg utmerket godt å nyte mitt eget selskap.

Jeg har dessverre ingen bilder av meg selv med feiekosten og vaskebøtta, skuffende, ingen bevis på at det faktisk har skjedd. Men jeg har noen bilder fra i går kveld. Det var jo finale i Skal vi danse og jeg hadde besøk av gjengen. Vi lagde pizza, jeg brøt julebrus-pakten med meg selv og drakk den første julebrusen før desember, og vi spiste iiiis rett fra boksen som vi pleier.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg