Slooow lørdag

God lørdag! Håper alle har en fin dag så langt. Jeg har ikke gjort veldig mye – var på håndballtrening i morges og etter det har jeg mer eller mindre blitt liggende i sofaen og halvsove. Jeg bakte glutenfrie polarbrød til lunsj, ved hjelp av pakken “Nistebrød” fra Det Glutenfrie Verkstedet. Elsker det merket. Nå har jeg sminket meg, som en måte å ta fatt i dagen på. I kveld skal jeg bare slappe av med mannen.

I morgen er det duket for hjemmekamp, Byåsen mot Tertnes. Håper dere trøndere og studenter i Trondheim vil ta turen! Gratis inngang for studenter og 50 kroner for andre. En fiiiiin greie å gjøre på en søndag enten man er bakert, bored eller rett og slett vil se håndball ♥

Oversized ullgenser fra Chiquelle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg