Slitsomme bloggere

Hei dere, god søndag!

I nuet sitter jeg i sofaen og Maja ligger naken på gulvet, sammen ser vi Bloggerne og blir relativt sliten av å høre om puppene til Anniken i den ene episoden her. Men skal man se Bloggerne så er det bare å stålsette seg, for det er mye man blir sliten av haha, bloggere generelt er ganske slitsomme, skriver jeg her på min egen blogg. Oh the irony. I morges våknet jeg klokken elleve og kjørte for å hente en hangover Hanna og dra henne med på håndballkamp. Så dagens kultur var å støtte 2.divisjonslaget til Byåsen gjennom nok en seier, med en kopp kaffe hver på tribunen, som to stepmoms.

Nå skal jeg og Maja spise middag hos mamma og pappa og bare ta søndagen videre med knusende ro. Jeg tenkte å ha en ukens spørsmål, med diverse dere har spurt om i det siste. Hvis det er noe dere vil ha med så er det bare å legge igjen en kommentar under her.

9 kommentarer
    1. Trondheims-anbefalinger?? Hvilke kaféer og restauranter er dine favoritter, turer og eller andre ting å gjøre ellers? 😀

    2. Hei, fine deg! Hva tenker du om å kutte ned på kjøtt og spise mer plantebasert? 🙂 Kunne du tenkt deg å bli vegetarianer eller veganer? Ikke akkurat nå, men senere?
      Ha en fin uke! 🙂

    3. Hvilke øvelser anbefaler du for meg som ikke klarer å komme i gang med treningen/ikke klarer å like trening?

    4. Dine favorittmåltider, diverse intervaller du anbefaler, en vanlig treningsuke hos deg, dine favoritt proteinpulver og preworkouts, samt. dine favorittightser? 🙂

    5. Tenker du å fullføre bachelor i faget du tar nå, eller skal du bytte studie til høsten?
      Begynner du å bli lei av å studere? Det gjør nemlig jeg!
      Tips til mat på studentbudsjett? Og hvordan er ditt budsjett?
      Har du og dine foreldre/besteforeldre snakket noe om deg og din posisjon inn i 3Ts fremtid?
      Ut fra bilder så ser det ut som du liker alt. Er det noe du absolutt ikke liker?

    6. Hei! Med tanke på at foreldrene dine eier 3T, og du har mye treningserfaring; kunne ikke du tenkt deg å ta en PT utdanning eller jobbe som instruktør på senteret, istedenfor å jobbe på lageret/kontorarbeid? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg