Skole og pizza <3

For åtte år siden hadde overskriften der vært publisert som en Facebook-status uten tvil. Haha, heihei GOD FREDAG dere!

I går hadde jeg årets første forelesning! Det er ikke så verst å starte på’n igjen, godt med litt variasjon i hverdagen. Det kjipe er at jeg har forelesning klokken 09.30 og basistreningen på torsdagsmorgen er ferdig rundt den tiden, så jeg rekker ikke førstetimen i bed.øk, som er et fag jeg absolutt skulle fått med meg alt av. Jaja sånn er det når man prioriterer idretten. MEN vi fikk igjen samf.øk karakteren i dag, og jeg fikk A?!?! Helloooo very happi yes yes.

Etter skolen i går dro jeg for å ta MR av hamstringen på Aleris. Fikk på meg en svart skjorte og kjempet meg gjennom mine egne søvnrykninger i den maskinen i 40 minutter. Det var tydeligvis en del bilder som skulle tas. Etter MR-timen plukket jeg opp Hanna på gaten. Hun sover der noen ganger. Neida. Vi utnyttet tilbudet 2 redbull for 30 kr, styrtet hver vår og dro på 3T-Ilsvika, oss to og Anna. Etter økten dro vi hjem til meg, dusjet og lagde pizza. For dere høysensitive, lukk øynene – vi lagde nemlig tunfiskpizza, som er noe av det diggeste sunne jeg vet av. Jeg og Anna elsker det. Hanna er fortsatt bare på lompepizza-nivå. Så kom Katrine, hun er på Ristorantepizza-nivå. Her er alt lov, we do not discriminate. Dermed ble det tre ulike pizzaer og film. Vi så Bandersnatch som er en psyko-thriller på Netflix, som lar deg som seer være med å bestemme utfallet i filmen. Anbefales for de som liker serien Black Mirror.

Også har jeg altså fått meg ny telefon, iPhone Xs Max, så dermed ble det mobilbilder denne gang. Det er jo så enkelt. Hva synes dere om mobilbilder, er det skikkelig irri irri rattata? (irriterende).

Oppskriften på tunfiskpizza er forresten kjempeenkel og dere finner den HER

2 kommentarer
    1. Hahah, det hadde den nok! Jeg får opp varsler over statuser jeg skrev på FB for 8 år siden og ja.. haha

      Gratulerer med karakteren! 😀

      Synes det er veldig fint med mobilbilder innimellom, det blir på en måte mer personlig, om det ga mening?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg