Siste krampetrekning

Hei dere,

I de siste dagene har jeg seriøst gått på autopilot og skvist det siste ut av sitronen, fått tilbake elveblesten også, great. Det har vært fra morgentrening til møter, til andre avtaler, til trening nr.2 og til sengs. På onsdag hadde jeg og Maja en skikkelig sommer-rengjøring i mellom treningene. Vi tørket støv, skrubbet, vasket og ryddet i alle kriker og kroker av leiligheten i tre timer. Og etter neste trening dro vi rett på IKEA og handlet inn litt forskjellig, blant annet noen planter til å friske opp leiligheten med. I går var det samme kjøret med to treninger og diverse greier i mellom.

I dag sto jeg opp, forberedt på nok en slik dag. Jeg trente i morges, og nå skal dere høre, etter treningen satte jeg meg på Hagen og spiste buffet, all by my self. Det var så avslappende det. Noen ganger får jeg bare et behov for å være med meg selv og jeg synes det er skikkelig deilig. Treningen i ettermiddag, som vi hadde fått beskjed om at kom til å bli et helvette, viste seg å være rebusløp, så det var gøyyy og nå har jeg ENDELIG FERIE. Jeg reiser til Kroatia i morgen og håper kroppen setter pris på litt hvile. Det skal bli så godt!!

Ut med gammel plante, inn med ny. Den varte i ett år faktisk. Kan sikkert telle på en hånd hvor mange ganger den er vannet.

På IKEA kjøpte vi blant annet organisator-bokser til sminkeskuffen. I håp om å holde det ryddig i mer enn tre dager.

Jeg fikk også vasket sminkekostene mine, som også sikkert kan telles på en hånd hvor mange ganger er blitt gjort. Godt å få det unna til ferien! Sykt interessant innlegg! Satser på litt inspirasjon i varmen.

3 kommentarer
    1. Har legen din undersøkt deg for dermatitis herpetiformis? Det er en tilstand som i 90% av tilfellene rammer folk med cøliaki. Man får typisk ekstrem kløe, og det kan være både stikkende, brennende, etc. Hadde om denne sykdommen dette semesteret på medisinstudiet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg