Siste feriehelg og hyttekos

Hei fra Røros! Det er siste helg med ferie for min del og den tilbringes med hyttekos. I går dro jeg og A til Rien hvor faren hans har hytte. Vi ble hentet med båt og kjørt over vannet der hytta ligger. For en idyllisk plass, uten strøm, vann og toalett. Det har man godt av opp i all overfladisk hverdag som vi og sikkert folk flest er vant til. Jeg våknet til sol og blå himmel da jeg ruslet ut i t-skjorte og slippers for å gå på do og vekket hunden som ble med i sengen etterpå. Så ble det kaffe, egg og bacon til frokost. Mmmm.

Nå har vi kjørt videre til Røros, hvor vi har vandret litt og spist på bakeri. Trygstad Bakeri hadde glutenfrie rundstykker og da blir jeg så happyy. Nå skal vi snart handle inn mat og kjøre videre til neste hytte med to vennepar, hvor vi blir resten av helga. Håper dere koser dere like mye som vi gjør ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg