Silent disco

Helloo babes!

I dag er det lørdag, føles ut som søndag, ettersom jeg var en tur ute på livet på torsdag. Jeg og en hel gjeng var først hjemme hos Erica, før vi dro på silent disco. Jeg har aldri vært på det før og skal innrømme at jeg var skeptisk, men sattan i gattan det var morsomt. Vi fikk velge mellom tre kanaler på headsettet og så var det bare å slippe seg løs til den sangen man digget mest.

I går, fredag, dro jeg på håndballtrening for første gang på lenge. Det var godt å være med litt igjen, selv bare med pasninger og skudd på mål, jeg får ikke begynne med noe annet enda. Så det blir en del sykling og styrke på sidelinja. På kvelden kom Anna, Hanna og Markus og vi strakk kvelden ut så lenge vi kunne, tok farvel med hverandre i to tiden, da Maja kom hjem fra jobb på DT.

 

I kveld skal jeg jobbe, så før det er planen bare å lage noe mat og ta det helt lungt. VI BLOGGES (btw husk å kjøp inn mel og gjær til bolledag i morgen da!!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg