Selfcare

På fredag hadde jeg skikkelig me, myself and I –tid. Med andre ord skikkelig kvalitetstid i eget selskap. Jeg jobbet til klokken fem og dro på Fun Spinn 60 på 3T-Rosten med mamma etterpå. Da jeg kom hjem tok jeg meg en lang dusj, skrubbet kroppen og ansiktet. Bestilte meg pizza fra Wood, levert på døra av Wolt, og så en romantisk komedie i eget selskap, med en boks med is i fanget. Jeg så The Rebound, den var veldig cute.

På lørdag våknet jeg halv sju(!!?!!) wtf. Det ble med andre ord en lang lørdag. På kvelden dro jeg ut med noen jenter og det ble en artiig kveld. Dagen i dag har bare vært rolig. Nå sitter jeg hjemme etter søndagsmiddag hjemme hos mor og far og skal angripe Game of Thrones, for andre gang. Så sesong 1 for to år siden, og nå prøver jeg igjen med Maja.

3 kommentarer
    1. lurte på om du har ei venninne som studerer medisin? kunne hun ha tenkt seg, hvis du også synes det er greit selvfølgelig, å fortelle om studiet sålangt, hvor krevende det er, studietips osv.? vurderer selv å studere medisin, fordi jeg er veldig interessert i kroppen og mennesker og det kan feks være vanskelig å få jobb som en fysioterapaut etter studie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg