Rolig lørdag

Hei dere, god lørdag! Det er helg og jeg har masse tid til overs. Det vil si, jeg entret helga uten noen planer, noe som er diiigg. Det eneste jeg hadde på agendaen i dag var å stå to timer på Byåsen Butikksenter og grille og gi bort gratis burger og pølse i den sammenheng at vi i Byåsen elite lanserte vår egen app i dag og ville formidle det gode budskap.

Denne uken har vært merkelig altså, for en person som hele tiden prøver å lytte til kroppen sin, har det vært en utfordring. Helt i starten av uka sov jeg ikke mye, et par timer i løpet av hele natten. Var seriøst en zombie på dagen. Likevel har jeg kommet meg gjennom fem treninger og to konserter. Jeg var på Sondre Justad med Byåsen-jentene på tirsdag, og på Sting med Erica, Petter og Anders på onsdag. Så kom torsdagen og siden den dagen har jeg vært konstant trøtt, haha. Jeg har kun vekslet mellom å være på trening og å ligge i senga og sove. Jeg er ikke syk eller noe, bare et sykt behov for å sove tydeligvis.

As we speak ligger jeg ikke overraskende i senga og hører på musikk og blogger. Venter på at klokken skal bli sju så jeg kan gå ned på butikken og møte jentene der. Vi skal bare kose i kveld, gleder meg ♥

Bikershorts med blonder fra Chiquelle HER. Jeg har forresten en rabattkode til dere på Chiquelle, som gir 20% rabatt – MATHILDEH20. Varer til onsdag (annonse).

T-shirt fra Bikbok

Waistbag fra Weekday

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg