Roen har senket seg

Hei dere!

Nå har jeg kommet opp på hytta på Røros med familien. Dagen i dag har gått til pakking og roadtrippin’, og overraskende lite stress i forhold til hva det bruker å være. Jeg våknet klokken 11 av at pappa ringte og sa han kunne komme å hente meg når jeg var klar. Så da sto jeg opp, pakket inn det siste av julegaver, pakket ullundertøy, bok, mac etc. i en bag og ble hentet. Vi kjørte innom Farmor på veien og ønsket henne god jul, før vi turet hele veien opp på fjellet med bilen full av mat, gaver og julestemning.

Vi kom frem til dekket bord og reinsdyrskav, det er tradisjon. Nå sitter jeg og Pernille stappmette i sofaen med hver vår bok, Hjemme Alene på skjermen og godteri i skåla. Det er endelig JUL og roen har uten tvil senket seg over denne hytta.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg