kremet pasta med kylling

Hei dere! Det er søndag i heimen, Maja kom nettopp labbende inn i stua med dyna varmt om kroppen, jepp hun våknet kvart på fem. Nice job! Jeg sov til klokken ti og så noen episoder GOT i senga. Jeg er på sesong 6, så det er ikke så lenge igjen til jeg kan få meg et liv. Klokken ett dro jeg på 3T-Midtbyen for en Pulsstep-time med Katrine og Anna. Katrine var instruktør og hun er så fliiiink ♥


Hensikten med dette innlegget var egentlig å dele gårsdagens middag med dere! Jeg, Anna og Johanna improviserte med en nydelig pastarett som var veldig enkel å lage.

Skjær kyllingen i biter og stek i olje. Kok pasta på siden, som anvist på pakken. Legg kyllingen til side når den er ferdigstekt. Fres løk og hvitløk i olje. Tilsett deretter 1 ss tomatpuré og ønskelig mengde av hakkede soltørkede tomater. Rør om og bland inn en boks matfløte. Rør sammen så den blir oransje. Tilsett en pose med spinat. Skvis en halv lime, krydre med salt og pepper, evt chilli eller andre sterke saker.

Tilsett kylling og pasta i den kremete røren, rør godt om og strø drøssevis av parmesan oppå.

BON APETIT. 

Noe som fristet?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg