roadtrip & rabattkode

inneholder annonselenker

Hei peeps!

Merker fort at hverdagen er tilbake for å si det sånn! Jeg.må.inn.i.rutiner. Jeg trøster meg litt med at flere andre fortsatt har ferie, når jeg legger meg i sofaen, spiser toast, drikker pepsi max og ser en hel sesong Papirhuset. Jadda. De siste dagene har bestått av trening, jobb, håndball. Noe jeg vet det er kjedelig å lese om, så jeg skal ikke si noe mer om det.

I morgen skal jeg ut å tuure litt igjen. Jeg skal til Gålå (wherever that is, no offence) med familien og overnatte der til fredag. Det er noe Peer Gynt greier som foregår der. Jeg gleder meg faktisk da, gøy med noe annet. Sier damen litt utålmodig, etter en uke med vanlig hverdag. Anyways, jeg og Pernille roadtripper oss oppover(?) – correct me if I’m wrong, retningssansen er som dere vet usedvanlig dårlig – iii morgen tidlig etter treningen min.

I kveld er det bare å klikke seg inn på NA-KD.com og kjøre seg med rabattkoden Holck15, hvis noen skulle ønske det! ♥

Unisex sweater 

Babe sweatshirt

Wavy blouse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg