riktigt mysigt

God lørdag kveld mine venner! Jeg skal gi dere et kortfattet bilde av meg og mine omstendigheter i nuet: meg på sofaen, foran TVen, snacker pottis og slurper pepsi max fra en boks – iskald fra fryseren, med en frossenpizza på kjøkkenbenken, og kunne ikke fått det bedre. Viktig å få med det siste. Jeg kjente at i kveld var det godt å henge med meg selv igjen, lenge siden sist. Jeg hadde en del ting jeg skulle få unnagjort, bloggrelated, jeg har redigert vlog og forhåndsskrevet noen innlegg.

I morgen skal jeg spille bortekamp mot Follo, så det er greit å bli ferdig med ting i dag, så jeg slipper å sitte med øynene festa til en skjerm hele morgendagen. Da skal tankene være på noe annet. Helgen har vært veldig fin, både fredag og lørdag. I går kveld spilte jeg, Maja og Yasse inn en videoblogg som kommer i morgen, og hadde sleepover.

Og i dag har vi vært på håndballtrening, cafe med resten av håndballjentene og hjemme hos oss og spist pannekaker til lynsjjjj. Riktigt mysigt måste jag säga. Kom innom bloggen i morgen og se oss tre smake på weiiiiirde sjokolader. Den ligger allerede på YouTube for de som ikke klarer å vente.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg