RECHARGING

Denne helgen har vært så avslappende. Jeg har vært min egen bestis og hunget mest med meg selv. Fredagskvelden var sushi, et forsøk på love island uk, før det ble for kjedelig å sette seg inn i, og tidlig i seng. Lørdag morgen hadde vi håndballtrening, før jeg dro hjem og ordnet meg for å ta noen bilder for et samarbeid med NA-KD.

Resten av dagen besto av et café-besøk med meg selv, kjøpte med en kaffe til Maja og hadde litt kvalitetstid med samboeren, før hun skulle videre og jeg fikk besøk av Hanna. Vi bare spiste mat og var TV-slaver til min boifriend kom hjem fra guttA-tur, så ble det nok en rolig kveld.

Denne søndagen har vært skikkelig søndag. Har ikke gjort noen verdens ting, annet enn å henge med kjæresten. Dro på Dromedar Bakklandet til frokost og lagde skikkelig god pasta-middag noen timer senere. Lader opp til ny uke og kjenner jeg er klar for mye trening og jobbing.

Ny favorittbukse fra NA-KD, dere finner den HER.

Skoene finner dere HER.

Jeg har størrelse 40 i buksen, den er litt stor, men jeg liker det.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg