Recap fra dagene som har vært

Hei igjen! Jeg tenkte å vise noen bilder fra dagene som har vært. Det rare med å kutte ned på blogginga er at jeg fortsatt tar like mange bilder og kamerarullen på telefonen fylles på no time. Den eneste forskjellen er at jeg ikke går rundt med speilrefleksen som en ekstra kroppsdel. Jeg husker da jeg hadde med meg den seriøst OVERalt. Det var tider. Nå er det litt enklere å ha kamera og mobil i samme dings.

Jeg var på Røros for to uker siden, med A og to vennepar. Det vil si to av mine bestfriends, Hanna og Trine, med hver sin kavaler. Det var en nydelig helg med finvær og bare god stemning.

Skitur på fjellet og afterski i bakgården, nesten bedre enn afterski i Åre.

Etter helga skulle jeg egentlig tilbake til Sola, men både Frida og Maja hadde plutselig blitt ofre for omgangssyken. Frida i Sola og Maja i Trondheim, så jeg og Maja booket om flyet til torsdag og ble hjemme i Trondheim noen dager ekstra. Det gjorde bare godt. Jeg satt for det meste inne og leste, med et par turer ute i frisk luft og på middag til family.

Nå er vi her nede i Solbyen vår igjen. Det er ikke lenge igjen til jeg skal flytte hjem igjen, så jeg prøver så godt jeg kan å nyte tiden jeg har igjen her. Noen dager kjennes det meningsløst å bo her for å spille håndball, når sesongen er avsluttet på grunn av corona, men man må bare prøve å leve i nuet og sette pris på det man har.

Jeg filmet den uken jeg var hjemme forresten, så det kommer en vlog. Men det tar litt tid nå om dagen, med eksamenslesing og jobb blir det nedprioritert og jeg prøver å se på det som noe koselig jeg gjør når jeg har tid, heller enn å stresse med det. Takk for at dere er tålmodige og henger med ♥ Love you guys.

2 kommentarer
    1. CONSULT BLISS PARADOX RECOVERY FOR A STOLEN BITCOIN RECOVERY.
      Please, can anyone get a stolen money recovered? YES you can. Hire BLISS PARADOX RECOVERY.
      I have heard a lot of testimonies about them. Victims of cryptocurrency scam should help themselves through the following information; official email address: Blissparadox @ aol. com.
      My friend lost about $195,000 worth of bitcoin and they were able help recover her lost money. If you want to recover yours too, kindly reach out to them through other convenient means:
      Whatsapp +1 3 8 0 2 0 6 9 7 1 2
      Signal No. + 1 7 2 7 6 1 5 9 0 3 0
      Telegram: Blissparadoxrecovery
      Regards

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg