Realitycheck

Hei igjen folkens!

Lenge siden sist (slår av en vits om at jeg ikke har blogget siden i fjor). Jeg lever altså, jeg har bare tatt meg litt fri fra bloggingen noen dager tydeligvis. Det har ikke skjedd noe drastisk, selv om jeg skjønner at noen lurer haha. Jeg tror ikke jeg har landet helt etter jul- og nyttårsfeiring bare. På vei ned mot jorda igjen nå, ettersom dagen i dag har bestått av to treninger og jobb. Man får hverdagen bitchslappet i trynet før man vet ordet av det. Noen fikk det sikkert tidligere enn meg, andre får det på mandag. Da begynner det for real. I dag er det fredag, men det føles absolutt ikke sånn, ettersom uka har vært så kort tror jeg det er onsdag. Men uansett om det føles sånn eller ikke, så er det det. Så jeg skal slappe av i kveld, før det venter ny håndballtrening i morgen. Realitycheckkk.

V

 

4 kommentarer
    1. Jeg fikk meg en RETT PÅ TYGGA jeg også, på onsdag. Allerede vondt i hodet i dag, fredag. Tar ikke mange dagene før man er slått i bakken omtrent 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg