quick-fix overkroppsøkt

 

Her kommer gårsdagens quick fix på overkropp. Jeg fikk det litt travelt etter skolen, noe greier jeg måtte få gjort og en treningsøkt som skulle gjennomføres før jeg kunne sette meg ned og se Byåsen på bortebane mot Vipers. Derfor satte jeg sammen en effektiv overkroppsøkt med flere øvelser, som ikke tok mer enn 30 minutter! Nå som jeg ikke kan trene så mye på bein, så blir det fokus på overkropp. Og jeg har fått en greie for boksing. For de som har problems med å se ut som en wannabe-proffbokser, så går det an å kjøre til 15 eller 30 cal i romaskin, men da tar økten litt lenger tid.

15 sek boksing

30 reps enarms pushpress (skulderpress 15 reps på hver arm med manualer, eller 30 reps med stang)

30 reps omvendt flies (se bilde under)

 

15 sek boksing

30 reps push-ups

30 reps sit-ups

 

15 sek boksing

30 reps rygghev

30 reps overhead (ryggliggende på benk med vektskive over hodet, i 90 graders bevegelse)

 

15 sek boksing

30 reps setehev med booty-builder strikk (litt styrke på hamstring er viktig)

30 reps brystpress

1 min planken til slutt

Denne økta kan du kjøre 1, 2 eller 3 ganger, avhengig av hvor hardt du føler for og hvor god tid du har !!

Her ser dere omvendt flies med manualer.

Lykke til !!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg