Pulled pork og well spent lørdag

Hei dere! Det var så deilig med fredag i går. Jeg var først på forelesning på BI, spiste lunsj med en venn## på Godt Brød på Solsiden og dro på Handels og leste litt mer etter det. Jeg ble faktisk sittende overraskende lenge, så plutselig kom kvelden sigende. Den ble utnyttet på beste vis, med Sanne og Hanna og nydelig mat hjemme hos meg. Det var så deilig med fredag, må bare gjenta det en gang til haha. Vi tok det helt med ro, lagde pulled pork burger med fries, med The Voice på i bakgrunnen, mens vi pratet shiiit. Det er det beste. Fikk skikkelig hyttetur-stemning.

I morges hadde vi håndballtrening, og etter det dro jeg og Maja til byen for å spise lunsj med Julie, Moa og Simen. Det var helt nydelig vær i byen i dag, så det var fint å gå litt rundt. Jeg kjøpte meg en ring og en genser, kan vise dere senere. Etter det dro vi på håndballkamp, Csk-Byåsen og nå skal vi på middag til Maja sin mamms. Well spent saturdayy.

2 kommentarer
    1. Hei! Hvor streng er du med spor av gluten? Spiser du det smågodtet som er glutenfritt selv om det kan ha vært i kontakt med smågodt med gluten? Hilsen ei som nettopp har fått cøliaki

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg