Prosjekt: male leilighet

Hei dere! Det er mandag og siste uke med ferie for min del. Ettersom jeg ikke har store planer denne uka fikk jeg et kall om å gjøre noe jeg ikke kommer til å ta meg tid til når hverdagen slår mot meg plutselig, nemlig å male leiligheten! Eller, i første runde er planen kun å male en vegg, men kanskje jeg får lyst til å male mer etter det, hvem vet? Snekkerbuksa er i hvert fall på, så sånn sett er jeg redo.

Dermed har dagen bestått av innkjøp til dette prosjektet. Det må nevnes at jeg ikke har malt en dag, eller en vegg i mitt lange liv, så det er vel på tide å ha gjort det også. Heldigvis har jeg klart å lokke til meg typen, ved å friste med middag, så han kommer på middag / male-date i kveld.

Kan dere gjette hvilken farge jeg skal male veggen? (det er forresten veggen til høyre for TV-en)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg