pizzalunsj og utendørs pulsstep

Hei folkens! Jeg kan ikke skrive et innlegg og liksom overse the fact that VÆRET, dere, er helt sinnsykt bra nå. Jeg får så sommervibes at det kribler i magen. Kan det ikke bare være sånn til i sommer og gjennom sommeren og til høsten da? Kan godt bli litt varmere, men guri meg jeg skal ikke klage.

I dag var jeg med på shoot for 3tshop. Vi begynte 09.30 og holdt på til godt over lunsj, jeg ble selvfølgelig værende på grunn av pizzaen vi hadde bestilt til lunsj. Jeg prøvde meg på en spenstig glutenfri halloumi-pizza fra Peppes og det var seriøst godt. Never not halloumi again sier jeg bare. Jeg måtte dra til et møte jeg hadde 13.30, det dreide seg om kontrakt for videre sesonger i Byåsen elite. Trenger vel ikke gå noe dypere inn på det, men tanken er å signere for to sesonger til.

Etter møtet dro jeg hjem og duppa av i sola. Jeg lukket øynene, hørte fuglene, kjente varmen og følte dønn serr at jeg var i syden. Ahhhh, nei jeg skal ikke gå inn på det engang. Norsk sommer er trolig det vi har foran oss folkens, og det skal nok gå fint.

Klokken 17.30 rigget jeg, Julie, Hanne, Lise og Pernille oss klare til pulsstep i kveldssola. Det er mye som har vært digg i dag, som dere skjønner, men ingenting slår en time med høy puls, musikk, svette og gode treningskamerater i solskinn altså.

Bukse fra NA-KD (adlink) og genser fra 3tshop

Her ser dere gjengen, minus meg og de andre som var for opptatte med å spise pizza. Og under ser dere pizzaen min, mmmmm.

En snapshot fra dagens steppe-økt, dere kan se deler av den i tidsforløp på insta-storyen min.

Håper dere også har hatt en fin dag! 

2 kommentarer
    1. Kan du legge ut øktene dine på bloggen? For eksempel hver søndag legge ut treningsuka som gikk? Med øvelser, hva som ble gjort, kanskje video iblandt også? Er gøy å lese og se hva andre trener i disse corona tider. Har step selv også, så gøy å se de øktene også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg