Pizza pasta øl

Hei dere! Det er helt fantastisk å være her på ferie, sorry for at jeg gnir det inn, men 90% av det jeg skriver på bloggen er det jeg tenker akkurat i det jeg sitter og skriver, og når jeg sitter på verandaen min her med en kaffe, i en stor t-skjorte og nyter utsikten og varmen, er det umulig å tenke på noe annet.

Dagene har hittil bestått av typiske syden-ting, som trening om morgenen, nydelig frokost, soling soling soling og ute å spise om kvelden. Nå skal jeg bare sminke meg før jeg skal møte resten nede i lobbyen halv sju.

I går gikk vi ned til den lille sentrumen i Mogan og spiste på en veldig koselig pizzarestaurant, som het enten 377 eller 337. De hadde glutenfri pizza, pasta og øl!! Det er gøyyy for en som meg. Pizzaen anbefales!

Kjole fra Zara, sko HER

3 kommentarer
    1. Stemmer for flere vlogger fra deg! Så nettopp bursdagsvloggen (a little late I know…) men virker som en artig Vlogger å følge med på !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg