Pizza og closure

Hei skjønninger!!! Jeg er høy på eksamensrusen, eller det vil si jeg følte meg rusa i det jeg la bort bøkene og bestemte meg for å blogge istedenfor. Hodet blir seriøst helt surrete av all denne lesingen.

I dag startet jeg dagen veldig behagelig. Jeg vil si jeg tok meg tiden til en time ansiktspa, med vippebøy og farging av vipper på kjøpet. Jeg synes det er så behagelig å bare ligge i halvsøvne og bli dullet med, så det er egentlig the main attraction. På kvitteringen sto det likevel vippebøy da. Jeg ble veldig fornøyd og nå får jeg ikke dusje på 24 timer, ikke så fornøyd med det.

Resten av dagen har jeg sittet hjemme og lest til eksamen. Midt på lyseste dagen bestemte jeg meg for å lage meg pizza og se siste episode av Quicksand, underlig påfunn kan du tenke, men det gjorde utrolig godt. Jeg lagde en look-alike av Peppes sin Green Garden, som er min absolute fave. Med tomatsaus, ost, grønnkålmiks, avokado og cherrytomater. Mmmmm.

Slik ble jeg seende ut etter timen. Det er en svart-hvitt kind of day. Men vippene ble utrolig fine, det er mine egne som bare er farget og bøyd. Veldig naturlig look.

Trengte seriøst closure til denne serien, fikk ikke til å konse uten å vite hvordan det gikk til slutt. Den anbefales (IKKE for dere som er i eksamenskjøret) ! VI HÖRS ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg