PÅSKEHILSEN FRA RØROS

GOD PÅSKE ♥ Jeg har vært borte fra bloggen lenge, til og med vurdert å komme med et hejdå-innlegg og bare legge ned hele greia (sad story). Men her er jeg, klarer ikke helt å holde fingrene fra fatet, selv om det har vært deilig å legge det til side for en stund.

Det er endelig påskeferie! Jeg og A sto opp litt for tidlig i morges til at vi tok ferie i går kveld – vi var på 3T Ranheim klokken åtte, deretter dro vi hjemom for å dusje og spise en kjapp knekkebrød-lunsj, før vi hentet broren til A og satte kursen mot Røros med hver vår latte fra Dromedar, to sweet chilli og en karamell.

Vi stoppet en tur på Ridalen, tok skiene fatt og turet bort til hytta til svigerfar. Der ble det grillings og god stemning med hele familien. Etter jeg fikk høre at tennissokker ikke var det beste å gå på skitur i, lånte et par ullsokker og fikk følelsen såvidt igjen i tærne, gikk vi turen tilbake til bilen og kjørte videre til hytta på Røros.

Jeg har forresten fått meg en skikkelig blåveis og ser sånn ut på påskeferie med svigers. Vet liksom ikke om folk ser rart på meg fordi jeg glemmer munnbind på butikken (ikke påbudt her) eller fordi det ser ut som jeg har glemt øyenskygge på det ene øyet. Det var en albue på håndballtrening, som sprengte alle mine blodkar over øyet.

Får venne meg til å gå med solbriller til øyet er normalt.

Nå er vi fremme på hytta midt i Røros sentrum og skal være her til fredag. Håper alle får en superfin påskeferie. (Vi blogges♥)

7 kommentarer
    1. Takk for ny oppdatering. Blåøye ser ikke bra ut🙈 kos dere på Røros, så sees vi snart😘 God Påske🐥🐣🐥

    2. Håper ikke du slutter å blogge <3 Godt å høre fra deg igjen, og ser ut som du har hatt en fin ferie! Håper du får en fin tirsdag videre <3

    3. Synst alltid det er så koselig når du legger ut innelgg, kommenterer bare så veldig sjelden <3

      Har alltid hatt blogg som mitt favoritt "sosiale medium" 🙂

      Ha en fin uke, klem

    4. CONSULT BLISS PARADOX RECOVERY FOR A STOLEN BITCOIN RECOVERY.
      Please, can anyone get a stolen money recovered? YES you can. Hire BLISS PARADOX RECOVERY.
      I have heard a lot of testimonies about them. Victims of cryptocurrency scam should help themselves through the following information; official email address: Blissparadox @ aol. com.
      My friend lost about $195,000 worth of bitcoin and they were able help recover her lost money. If you want to recover yours too, kindly reach out to them through other convenient means:
      Whatsapp +1 3 8 0 2 0 6 9 7 1 2
      Signal No. + 1 7 2 7 6 1 5 9 0 3 0
      Telegram: Blissparadoxrecovery
      Regards

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg