Påkjørt på vei til skolen

Jeg hadde akkurat plukket opp Sanne og var på vei til – vent, hei forresten, god mandag, jeg er midt i fortellingen om da jeg og Sanne kolliderte med en annen bil på vei til skolen i dag – ja, vi var på vei til BI. Det var i åtte-draget i morges og vi skulle akkurat til å svinge inn og parkere på plassen min, da noe plutselig traff oss med et smell på min side av bilen. Vi ble sittende i noen sekunder å se på hverandre, før vi skjønte at faren var over og vi begynte helt ukontrollert å le. Etter kanskje ti sekunder gikk jeg ut og brøt ut i et “unnskyld mæ?!?!?!” hahah….. Off. Det var jo en måte å starte uka på. Rakk ikke første forelesning, da vi ble stående å fylle ut skademelding og diskutere hvem sin skyld det var. Tror vi ble enige om at det var veldig glatt ute og en viss person kom i alt for stor fart bak oss og mistet kontrollen på isen. Vi får se hva som skjer.

Stakkars bilen min har fått gjennomgå et par kollisjoner og vært offer for hærverk (husker dere den knuste bakruta?)

Genser: my boyfriend’s Ralph Lauren, i fire nummer for stor

Bukse: Marlene Birger, fra Carma

Sko: Adidas, fra Urban

Selv om vi kunne hatt en bedre start på dagen, kunne det absolutt ha vært verre, ingen personer skadd og livet går videre. Håper dere hvert fall har har fått en bra start på uka! Vi blogges ♥

2 kommentarer
    1. Heii!

      Jeg har aldri lagt inn en kommentar her, men jeg har lest bloggen din fast i flere år nå. Du virker så utrolig trivelig og jeg blir veldig inspirert av den effektive og travle hverdagen din!

      Det er så sykt rart ettersom jeg som leser føler jo nesten at du er ei venninne av meg. Ønsker deg alt godt og håper du fortsetter å blogge videre! :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg