På veien til Åre

Reklame | 3T-Shop

Hei gjengen ♥ I nuet sitter jeg i godstolen i Åre og tar et pust i bakken etter afterski. Jeg og Maja kjørte etter skolen i dag, mens resten av damene her kjørte i går. Så, for meg og Maja var det rett fra motorveien til Verandan. Nå blir det middag før nye eventyr her i favorittbyen.

Før vi kjørte dro jeg innom 3T og fikk meg meg noen freshe klær som passer perfekt til Åre. Dere for se mer senere!!

Jakke HER
Genser HER 
Bukse fra American Apparel, sko fra Sketchers HER

 

Flere som er i Åre i helga eller?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg